درس فیزیک (1)

درس فیزیک (1) ارائه شده است دانشجویان متقاضی این درس می توانند فرم های مربوطه را جهت احذ درس تکمیل نمایند.

قابل توجه دانشجویان مکانیزاسیون کشاورزی ورودی 93 و 92

 دانشجویانی که درس ماشین های کشاورزی عمومی را به اشتباه اخذ نموده اند می بایست امروز 21/11/1393  لیستی از دانشجویان و شماره دانشجوئی را به مدیر گروه ارائه دهند تا نسبت به حذف درس آنها اقدام شود.


دانشجویانی که متقاضی درس برنامه نویسی رایانه و درس تحلیل و مدیریت سامانه های خاکورزی هستند نیز می بایست لیست افراد متقاضی همراه با شماره دانشجویی را امروز 21/11/1393 به مدیر گروه ارائه نمایند. زمان کلاس قبلا در وبلاگ اعلام شده است.

در مورد درس باغبانی عمومی--- مهندسی مکانیک بیوسیستم مقطع کارشناسی ورودی 93

دانشجویان مهندسی مکانیک بیوسیستم مقطع کارشناسی ورودی 93 که درس باغبانی عمومی نظری و عملی در ساعات

چهارشنبه 10-12

سه شنبه 10-12 عملی گروه 9

چهارشنبه 1-3 عملی گروه 10


را قادر به اخذ آن نیستند در قالب یک درخواست مبنی بر عدم امکان اخذ درس به دلیل پیام عدم رعایت پیش نیاز با امضای کلیه افراد متقاضی درس به مدیر گروه تحویل نمایند تا برای اخذ آن اقدام شود. لازم به ذکر است که  دانشجویان متقاضی درس فوق می بایست در ساعات فوق الذکر درسی را نداشته باشند تا بتوان پس از حذف و اضافه اقدام نمود.


ارائه درس برنامه نویسی رایانه- مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی-

دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی ورودی 93 می توانند درس برنامه نویسی رایانه را در زمان حذف و اضافه اخذ نمایند. همچنین از گروه های دیگر نیز می توانند با تکمیل فرم های مربوطه درس را اخذ نمایند.


برنامه نویسی رایانه نظری  کد درس  1221108


برنامه نویسی رایانه عملی   کد درس  1221109


ساعت ارائه درس:

شنبه  1-3   واحد نظری

شنبه 3-5  واحد عملی



در مورد حذف و اضافه

دانشجویانی که نمی توانند کار حذف و اضافه خود را صرفا از طریق سیستم سما انجام دهند بسته به مورد، می توانند فرم های بارگذاری شده را تکمیل و برای ثبت آن اقدام نمایند. با توجه به فایل های بارگذاری شده در وبلاگ گروه در هفته گذشته که حاوی سرفصل های کلیه رشته ها در گروه می باشد دانشجو می بایست از پیش نیاز دروس آگاهی داشته و با درج صحیح کد درس در فرم ها، برای حذف و اضافه اقدام نماید.

دانشجویانی که قصد اخذ درس با گروه یا دانشکده دیگری را دارند می بایست قبلا از هرگونه اقدام از زمان کلاس درس و عدم تداخل ساعت دروس مطلع شوند. برنامه کلیه دروس تمامی دانشکده ها روی سایت دانشگاه بارگذاری شده است.


عواقب آموزشی هر گونه اشتباه در درج کد صحیح درس و همچنین عدم توجه به تداخل ساعات دروس، متوجه دانشجو می باشد.

روز و ساعت کلاس‌های درسی مدیریت و کنترل پروژه و اصول و مبانی ماشین‌های کشاورزی

قابل توجه کلیه دانشجویان نیمسال چهارم مهندسی مکانیک بیوسیستم 

 

روز و زمان ارائه دروس مدیریت کنترل پروژه و اصول و مبانی ماشین‌های کشاورزی به شرح زیر تغییر خواهد کرد. خواهشمند است در ساعات ذکر شده در برنامه درسی خود درس دیگری را اخذ نکنید در غیر این صورت با مشکل ثبت این دروس مواجه خواهید شد. 

 

درس مدیریت  و کنترل پروژه:  یکشنبه‌ها ساعت 15-13

 

درس اصول و مبانی ماشین‌های کشاورزی: شنبه‌ها (15-14) و سه شنبه‌ها(15-13)